Sandra Skinnars

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Sandra Skinnars - 4 november 2013 20:48

Nu ska jag sova lite,
vi hörs imorgon!

Av Sandra Skinnars - 4 november 2013 17:21

Hej! Jag orkade varken blogga igår eller lördag kväll så tänkte berätta lite vad jag har gjort.


Lördag så åkte jag ju till stallet med Sonja och Sandra typ 13 eller nått och det var riktigt kul. Jag körde racerponnyn själv (som inte hade blivit körd på ganska länge, bara riden så hon var jätte glad) Tina alltså och hade den andra racerponnyn fast i kärran. ;) Sonja red Minetta, Sandra red Guiness och Nina red Rappen. Jag galopperade lite med Tina och Tindra också och Sandra galopperade lite med Guiness. Det var roligt och gick väldigt snabbt för Tina och Tindra. :) När jag kom hem så tror jag att jag gick i duschen och läste lite biologi eller nått.


På söndag alltså igår så gjorde jag inget speciellt på förmiddagen, kanske det var då jag var i duschen?! Nåja, shit the same! Klockan 13 eller 14 åkte vi till fammo och faffa och var där till 17-18 kanske, minns inte alls. Hade riktigt trevligt där. Min familj och min faster och hennes familj där.


Idag har jag varit i skolan förrstås och när jag kom hem så gjorde jag blåbärssmoothie och åt lite smörgåsar och läste tyskaord och har också läst lite på matteförhöret som jag har imorgon men tycker att jag kan det så ja.

Bild från i morse i skolan

Just nu sitter jag med datan i famnen och lyssnar på musik i öronen, men ska lägga undan datan lite och läsa på biologi samtidigt som jag lyssnar på en av världens bästa låtar som jag hittade för nån månad sen men hade helt glömt bort. Alla lyssnar nuuu!

Ovido - Quiz & Flashcards