Sandra Skinnars

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Sandra Skinnars - 15 november 2013 21:41

Hej blev för trött för att skriva igår eller jag läste "Förr eller senare exploderar jag" till klockan 23-23.30 igår kväll. Men jaja.

Idag efter skolan kom Madde hit och vi har skrattat och gjort lite läxor tills måndag (duktiga vi e) och ätit chips och bakat kladdkaka och ätit kladdkaka och druckit cola på det fatta rolig kväll. Hon åkte hem typ halv tio.

Nu ska jag läsa "Förr eller senare exploderar jag" och sen ska jag sova. Får se hur länge jag orkar läsa ikväll. Det värker i mina vader också. Inte kul! På gympan idag så gick vi ca 5 km så. Nej nu ska jag läsa. Om vädret tillåter så åker jag säkert till stallet imorgon eller söndag. Så sjukt tråkigt när jag inte hinner mitt i veckorna... Nej, läsning nu. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards