Sandra Skinnars

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Sandra Skinnars - 25 november 2013 20:55

Halluuu! Är väldigt trött och har blivit förkyld. Ska sova snart men ska skriva det här först.

Idag var det ganska tungt i skolan pga. min förkylning men annars en helt ok dag.

Imorgon är det tisdag och jag har tyska och jag hoppas att vi får ut provet. Imorgon är det också exakt 1 vecka tills jag fyller 15 och exakt 1 månad tills vi åker till Puerto Rico som jag bara försöker tänka positivt på men innerstinne finns det lite tråkigare tankar... Om jag orkar och känner att jag vill nån gång så kan jag försöka skriva varför jag inte riktigt vill åka men då skriver jag också mina positiva tankar om det.

Slut pratat om det nu. 1 vecka tills jag fyller, vi tar det först!

Nu ska jag sova! Godnatt!

Air max
Helt otroligt snygga!
Nån som har?
Hur är dom?
Skulle lätt kunna ha ett par!
I'm in love! <3

Ovido - Quiz & Flashcards