Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Sandra Skinnars - 5 november 2013 20:15

Som jag skrev tidigare så gick jag i duschen och efter det pt jag lite och sen har jag läst på biologi förhör och det känns som om jag inte kan nått men man kan alltid mer än vad man tror men jag ska iallafall läsa på det imorgon på morgonen. Sen har jag också just nu världens ångest över vår semester till Puerto Rico den 26 december, JAG VILL INTE ÅKA. Vill inte, vill inte... Ska ligga i min säng nu en stund och tänka för mycket...

Men ibland vet jag exakt varför...

Av Sandra Skinnars - 5 november 2013 15:15

Hej! Kom hem från skolan för typ en timme sen och nu ska jag gå i duschen och sen ska jag läsa på biologiförhör och lite fysikprov och hissa läxan. Skriver mer om dagen senare! Ha en bra eftermiddag och kväll! Kram!  

Av Sandra Skinnars - 5 november 2013 06:06

Hej! Tisdag idag och jag känner mig på riktigt toppen humör.

Börjar skoldagen med två timmar tyska och sen lite historia i en timme och så lite matte och till sist två timmar textilslöjd. Har matteförhör idag också ja.

Efter skolan så ska jag läsa på biologi förhöret som jag har imorgon. Men nu ska jag läsa lite bloggar före jag går upp! Vad ska ni göra idag?

Ha en riktigt bra dag allihopa!

Bild från igår

Ovido - Quiz & Flashcards