Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 maj 2013

SMS

Av Sandra Skinnars - 13 maj 2013 20:34

Nu när du ser det här... Skicka ett SMS till iallafall 1 person som är viktig för dig. Och inte bara 'Du är världens bästa vän!'. Nej nej! Skriv ett låångt SMS som berättar vad du känner! Jag ska göra det nu. Visa din kärlek/vänskap! Kom igen, gör det nuuu!

Av Sandra Skinnars - 13 maj 2013 07:14

Hej! Nu är jag klar och ska snart åka till skolan. På bra humör och har "städfeber". Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Haha! + Att vi har husse läxa att städa rummet och jag är så att säger du 'städa rummet, Sandra' då blir jag sur och gör inte det bra. Men om jag VILL städa så gör jag det ordentligt. Nej nu måste jag gå! Ha en riktigt bra dag så ses vi (förhoppningsvis) senare idag.

Ovido - Quiz & Flashcards