Sandra Skinnars

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Sandra Skinnars - 29 maj 2013 17:55

Hej!


Idag i skolan var det chill. Sen när jag kom hem så tog jag det lugnt en stund och sen gick jag i en sval dusch för jag hade så varmt och sen gick jag på datorn en stund och skrev bland annat ett mail åt Ellen och sen gick jag ut och fota lite till. Simme körde moppe så han sa att jag skulle ta kort när han körde på bakhjulet ( =ny profilbild på fb för honom) sen tog han kort på mig lite och lite annat och jag tog kort på honom osv. Det resulterade i att vi båda fick ny profilbild och omslags bild på fb. Och jag en header till bloggen! Det gillar vi! Kommer lite bilder här nu och sen kommer det dyka upp lite bilder lite nu som då.

Av Sandra Skinnars - 29 maj 2013 07:08

Kommer mer bilder senare idag!

Ovido - Quiz & Flashcards