Sandra Skinnars

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra Skinnars - 26 maj 2014 06:31

Hej! Det är länge sen jag bloggade nu men här kommer lite uppdatering om vad jag har gjort.

Torsdag: Helt vanlig skoldag och på kvällen eller egentligen efter skolan åkte jag upp till stallet och red Torsten och de gick verkligen jätte bra jag får säga det själv.

Fredag: Vanlig skoldag här också eller vi kolla på film tre sista timmarna, chill. Efter skolan åkte jag till stallet och körde Katinka och Eleonor red Torsten.

Lördag: Cykeldag i skolan så vi cyklade från nio till elva kanske och sen drack och åt vi och sen fick vi åka hem och då gjorde jag inget speciellt.

Söndag: Igår gjorde jag inte så mycket, var ut och körde med Simme och ja, tog det lugnt typ.

Nu ska jag gå upp och äta frukost och göra mig klar för den här sista veckan i skolan. Ha det bra!

Av Sandra Skinnars - 21 maj 2014 21:18

Var ju i skolan då idag och ja... Vanlig skoldag kan man väl säga.

Imorgon är det torsdag om ni missat det och Madde fyller 15.

Efter skolan idag så har jag läst på modde och lyssnat på musik. Har även fått ett mail idag att jag fick sommarjobbet jag sökte till. Happy girl!

Nu är det bara 6 dagar kvar i skolan också före sommarlovet börjar!! Tänk va härligt! Men nu ska jag börja sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 20 maj 2014 20:10

Hej! Jag har varit hemma idag också men imorgon åker jag i skolan igen.

Idag har jagtagit det ganska lugnt. Lyssnat på musik och läst på engelska. Förresten hittade en "ny" låt av The Fooo idag. Med ny menar jag att jag inte lyssnat på den tidigare. Alltså den är så jävla bra. Första gången jag lyssnade på den idag så tänkte jag seriöst börja gråta, vet inte varför men så jävla bra är den. Det är Vulcano som jag pratar om. Tyvärr bloggar jag från mobilen nu så kan inte länka den. Men vill ni lyssna på den bästa låten just nu för mig så sök på "The Fooo Vulcano" på youtube.

Nu ska jag börja sova efter som att jag inte kunde somna igår pga. min jäkla hosta. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 19 maj 2014 11:41

...jag har haft paus från bloggen?!

Jag börjar med att berätta lite kort om det som har hänt sen jag skrev sist.

I onsdags så var jag och körde upp och klarade det. Så nu har jag mopedkortet.

I torsdags så var jag med Eleonor och några andra på hopptävling i Korsnäs och tittade på och hjälpte Eleonor.

I fredags kände jag mig lite förkyld men efter skolan åkte jag in till stan och jag och mamma åkte med tåg till Helsingfors.

Lördagen spenderades med mamma i H:fors men jag var ganska förkyld. Köpte lite grejer som jag kanske kommer att visa senare någon gång. Vi kom hem ca klockan elva.

Igår var jag ut och körde med mopeden och sen kom mormor & morfar och farmor & farfar hit.

Idag är jag hemma eftersom att jag fortfarande är ganska förkyld och har stegring. Jag är ganska trött också men...

Där hade ni lite uppdatering nu då! Hoppas att ni har en bra dag!

Vi drack på ett café i Helsingfors, Fazer Café tror jag att det hette.

Av Sandra Skinnars - 13 maj 2014 21:21

Idag har jag typ bara läst på hälsoprovet hela dagen och nu ska jag börja sova. Imorgon åker jag och kör upp först och sen ska jag och servera på 6:ornas föräldramöte och på torsdag ska jag åka på hopptävling med Eleonor. Men jag ska bara hjälpa till och titta på. Men sov gott!

Älsklings ponnyn <3

Yes

Av Sandra Skinnars - 12 maj 2014 16:52

Hej! I lördags så var jag och red med Sonja och Sandra och Emilia var med och körde Tina och hade Tindra på släp. Jag red Guiness, Sonja red Rappen och Sandra red Minetta.

Igår åkte Minetta tillbaka till Molpe. Lite sorligt faktiskt! Annars gjorde jag inget speciellt igår.

Idag har jag varit och skrivit moppe teoriprovet och jag klarade det! Happy girl! Ska och köra upp på onsdag. Tror nog att jag klarar det!

Nu lyssnar jag på musik och ska läsa på hälso prov som jag har på onsdag och sen gå ut och gå en sväng ned Sonja och Sandra. Ha det bra!

Minetta

Av Sandra Skinnars - 10 maj 2014 08:21

Igår åkte jag till Sonja och Sandra efter skolan och var där till kanske kvart över nio och när jag kom hem kollade jag på let's dance och nu ska jag gå upp och titta på andra delen av let's dance där The Fooo var ned i. Ha en bra dag! Puss!

Av Sandra Skinnars - 8 maj 2014 21:15

Så jäkla trött nu alltså. Igår läste jag på kemi typ hela dagen och ändå kändes det som om jag inte kunde något. Så jag läste till klockan elva igår kväll och hade väckarklockan på halv sju i dag. Därför är jag trött! Men kemin tror jag gick riktigt bra men däremot gick inte moppeteoriprovet så bra. Hade ett fel för mycket idag också och det jobbigaste är att på en av bilderna (det var bilderna som jag failade på) så när jag tryckt ja så tände det direkt att fan det skulle vara nej. Skulle jag tänkt lite snabbare eller haft några sekunder mer på den bilden kanske jag skulle ha suttit här och varit godkänd... Men nu ska jag sova. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards