Sandra Skinnars

Alla inlägg under maj 2014

Av Sandra Skinnars - 6 maj 2014 19:50

Hej på er! Börjar bli riktigt trött nu. Har lyssnat på musik ända sen jag kom hem från skolan nästan. Men idag har jag inte bara lyssnat på The Fooo utan lite allt och inget, men just nu är det The Fooo i lurarna. :P Hoppas att ni har haft en bra dag!


Imrgon ska jag läsa på kemiprov och öva på moppe och sen klockan sju tror jag det var så ska konfirmanderna + föräldrar samlas och prästen ska berätta om när vi ska på dagsläger sen. Kul... 


Men Nu ska jag börja göra mig klar för natten. Ni ska sova riktigt gott inatt nu då. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 5 maj 2014 19:59

Hej! Klarade inte moppe teoriprovet idag. Hade ett jäkla fel för mycket. Fattar ni hur arg jag är! Men nytt försök på torsdag och då fan ska jag klara det. Men övningskörningen gick bra iallafall. 


Idag har jag gjort läxor och lyssnat på musik. Har haft min dator på service nu över helgen och vi var och hämtade den idag så nu funkar den perfekt. Så just nu lyssnar jag på musik igen. Har hittat en låt av The Fooo nu ikväll som jag har lyssnat på om och om igen hela kvällen. Så jäkla bra! Ni kan lyssna på den här under:

Alla går in och lyssnar på den NUUU!!


Har äntligen fått bilderna från när jag var ute med Ludde för några veckor sen upp laddade på datorn så här har ni min favorit bild.

Han är så söt min lilla älskling! <3


Nu ska jag borsta håret eftersom att jag har varit i duschen och så ska jag göra mig klar inför natten. Hoppas att ni har haft en bra dag idag och hoppas även att ni ska sova gott inatt. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 4 maj 2014 17:04

Hej! En stund sen jag uppdaterat ordentligt nu men. Det gick hur bra som helst på körkursen igåår och i fredags. Torsten skötte sig riktigt bra och hade för första gången, efter att han slutade som travhäst, kärra efter sig. Stressade inte alls nästan så det var ju bra.

Idag var jag först i kyrkan och sen har jag gjort läxor och övat på moppe efetersom att jag ska göra teori provet imorgon och efter det åka till bilskolan och övningsköra för sista gången. Härligt! Hoppas att jag klarar teoriprovet så att jag kan köra upp och börja köra och börja läsa på traktor teorin och skriva det så småningom. Men först ska jag koncentrera mig på moppe nu.

Imorgon är jag bara halva dagen i skolan för att kvart före två så ska jag vara och göra teoriprovet. Så yes, kör på halv dag då. Känns ändå skönt att mjukstarta veckan så.

Just nu så ligger jag i sängen och lyssnar på The Fooo och just nu är det låten Man Over Board som snurrar i öronen. Har lyssnat på The Fooo typ hela dagen medans jag övat på moppe.

<3 Sötaste killarna i världen <3

Av Sandra Skinnars - 3 maj 2014 06:11

Körkurs som gäller idag också. Gick jättebra igår så får hoppas att det går lika bra idag. Kommer hem kanske 6 ikväll eller nått så jag ser om jag hinner och orkar blogga då. Annars så skriver jag imorgon istället! Ha en bra dag!

Av Sandra Skinnars - 1 maj 2014 21:46

Kom hem från Madde typ halv sju och vi hade det riktigt trevligt där.

Imorgon åker jag på körkurs med Eleonor och Torsten. Så det kan bli lite sämre bloggning imorgon. Nu är jag väldigt trött så ska börja göra mig klar till natten nu. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 1 maj 2014 07:00

Igår efter skolan åkte jag till Sonja och Sandra och vi hade det jätte kul. Vi pratade, bakade och hoppade lite på studsmattan och ibland satt/låg vi bara och skrattade åt något som just hänt. Haha, tack för en av de bästa kvällarna i mitt liv höni! <3 Jag kom hem typ halv tio/kvart i tio så orkade inte blogga nå mer då.

Idag är vi då lediga och jag ska åka till Madde 13-tiden. Men det är väl det jag ska göra idag. Men ni ska ha en riktigt bra dag så hörs vi lite senare!

Puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards