Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 7 september 2015

Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 7 september 2015 21:58

Nu är det en stund sen senast igen! Hoppas ni har haft det bra iallafall! Jag har haft en riktigt bra helg. 


I fredags så hade jag dagsverk vilket betyder att jag hade inte skol utan var hemma och "jobbade" istället. Sen var jag och red Peppe och han var lite all over the place och hade jätte mycket energi så jag tycke att det var ett skit pass rent ut sagt. 


I lördags så städade jag mitt rum, det var otroligt nödvändigt kan jag ju säga... Sen kom Sonja och Sandra hit i några timmar och vi hade allmänt trevligt. Sen gjorde jag inte så mycket mer.


I går var jag till Sonja och Sandra en stund och vi bakade cup cakes som blev jätte goda. Sen bestämde vi oss för att (från och med idag) godisstrejka i 2 veckor men vi kom överens om att man får äta lite godis på lördag om man vill. Sen på kvällen var jag upp och red Peppe och allt satt. Han var så mjuk och fin och hade bra framåtbjudning och var jätte roliig att rida och vi hoppade typ 70cm. Tror det var första gången jag hoppade så högt och första gången med ryttare för Peppe. Jag tror verkligen tt det var bästa ridpasset ever på Pepsiboy. <3 


Idag har jag haft en vanlig dag i skolan. Hade gymnastik 2 första timmarna och då hade vi ultimate och bixtboll så då fick jag bort lite av min överskottsenergi och sen nu ikväll var jag på måndags gympa och då fick jag ta ut mig ännu mer så jag är nöjd.


Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska så småningom göra mig klar för natten. Hoppas att ni får en bra dag imorgon. Kommer antagligen inte hinna blogga något då. Vi hörs! Kraaam!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards