Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Gårdagen och lite annat!

Av Sandra Skinnars - 27 maj 2013 06:07

Hej och godmorgon!

Jag börjar att berätta om gårdagen. I stallet så först borstade jag Katinka och sen satte jag och Eleonor på alla grejjs. När vi kom till storhästarnas hage så stannade Eleonor där och sa att jag fick åka vart jag ville och att hon skulle rida Torsten där brevid hagen och att det bara var att ringa ifall det var nått. Jag blev jätte glad för då fick jag ju lite ensam tid med Katinka och Tina (Tina var fast efter kärran). Det var riktigt kul och härligt.

Sen när jag kom tillbaka till stallet igen så tog jag bort alla grejjs och borstade snabbt av Katinka och Eleonor satte in Tina i hagen igen. Sen visade Eleonor var alla saker fanns, 'så du vet ifall du åker själv nån gång' sa hon.

När jag kom hem från stallet så tog jag det lungt en stund och sen kom mamma på att vi skulle åka in till stan till City Market så ja. Där hittade jag faktiskt två par skor. Båda två för 19,95?. Så inte så värst dyra.

Sen på kvällen gick jag i duschen och sen och sova.

Idag så ska jag och hela 7:an till Arstu och det blir säkert inte så kul men bättre än vanliga timmar iaf.

Nu sjutton kickar jag igån sista skolveckan i 7:an!!! 5 dagar med idag och 4 dagar utan idag! Nu kan man räkna på en hand endast! Wohoo!

Här får ni bilder på Katinka och Tina (som är så snälla att de står still så att man kan ta kort) och skorna som jag hittade igår.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards