Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 19 november 2013

Lyssnar på musik

Av Sandra Skinnars - 19 november 2013 18:41

Hej! Idag har jag varit i skolan som vanligt och hade ju tyska prov som jag tror att det gick ganska bra i. Sen hade jag finska och då kollade vi på en film, sen var det matte, vi fick ut förhören som jag är riktigt nöjd med. Brandalarmet gick också... När alla var på väg ut så sa de i centralradion att det var falskt alarm för det var i gymnastiksalen så hade någon råkat kasta en boll på en såndär knapp som utlöser alarmet. Skönt var ju det att det var falskt alarm för det regnade ute så det skulle inte ha varit så kul att springa ut i bara strumpor. Efter matte så hade jag syslöjd. Jag började sticka ett fodral till mobilen. 

 

Efter skolan så började jag nästan direkt med läxorna och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Det här lyssnar jag på!

Så bra låt det där.

 

Nu ska jag skriva ett inlägg om stallet/hästarna jag alltid pratar om så att ni får veta lite mer om dem. Katinka, Torsten, Tina, Tindra, Rappen, Guiness och Minetta. Minetta har jag kanske inte nämt så jätte mycket men ni kommer ju få veta mer om henne i inlägget jag ska skriva. Det kommer upp imorgon medan jag är i skolan. Ha en fortsatt trevlig kväll. Kanske hemma i ditt rum själv, med kompisar eller med pojk-/flickvän. Vad ni än gör... Ha en bra kväll!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards