Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Sandra Skinnars - 13 december 2013 20:54

Hej! Idag har jag varit i skolan och sen när jag kom hem tog jag det lugnt och sen gjorde jag mat och sen åkte jag och mamma upp till stallet och gav Tinka och Torsten green line och titta så att de hade vatten och sen hem igen och nu har jag legat och lyssnat på musik och hittat en ny favorit låt. Den heter Salil eka salil vika och alla borde lyssna på den. It's the best song just now.

Imorgon så ska jag nångång på morgonen upp till stallet och kanske också åker och kör Katinka eller longerar eller går ut och går med henne då också. Inte bestämt mig än. Sen ska vi också åka och hämta min vespa (om nån undrar: Nej, jag har inte tagit mopedkörkort än. Tar det på våren ist.) och sen kl. 17 ungefär så ska jag till stallet igen och sen hem och duscha snabbt och sen kl. 18 ungefär så kommer Sonja & Sandra & Madde hit och vi ska äta tortillas och ha en jätte rolig kväll.

Nu ska jag börja sova för jag är så sjukt trött just nu. Godnatt!

Favorit :)

Ovido - Quiz & Flashcards