Sandra Skinnars

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Sandra Skinnars - 25 december 2013 21:54

Nu tar jag bloggpaus i två veckor. Kanske dyker upp nått inlägg nån kväll eller så men jag ska ta en hel del bilder sen så att jag har att visa er lite sen när vi kommer hem.

Idag har vi varit till mormor och morfar med Ludde och jag saknar honom faktiskt redan. Men jag vet att han kommer ha det bra hos dem.

Imorgon ska jag göra lite läxor och gå i duschen och sen ska vi och äta hos farmor och farfar före vi åker.

Ha det bra så hörs vi när vi hörs! Sköt om dig och du, tack för att du läser min blogg! :D

Av Sandra Skinnars - 25 december 2013 06:40

Igår på förmiddagen så hjälpe jag mamma lite och sen typ halv ett eller nått så kom farmor och farfar hit och vi åt god jul mat sen åkte vi till kyrkan på julbön och sen klockan fem tror jag så kom farmor och farfar hit igen och då drack vi lite och sen klockan sex delade vi ut paketen och öppnade dem.

Igår när jag vaknade kännde jag bara yes det är julafton och nej jag har blivit förkyld. Det är så jobbigt att vara förkyld när det är varmt och vi åker ju faktiskt imorgon.

Idag ska vi åka till mormor och morfar med Ludde. Han ska vara där medan vi är i Puerto Rico. Kommer sakna honom så sjukt mycket, min söta lilla tjocka hund. <3

Nu ska jag kolla bloggar och instagram och så. Ha en bra dag!

Me yesterday

Ovido - Quiz & Flashcards