Sandra Skinnars

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Sandra Skinnars - 19 december 2013 21:08

Hej! Idag har jag haft en helt vanlig dag i skolan och hemma.

Imorgon har vi julfest på skolan mellan 9 och 12 och då får vi sluta och får jullov. Wihoo!

Idag är det 1 vecka tills vi åker till södern och 3 veckor tills vi kommer hem.

Jag tycker det ska bli ganska skönt att åka bort och lämna allt i 2 veckor men jag vet att jag kommer sakna Ludde och Katinka så jätte mycket och jag vill inte ens prata om flygresan. JAG HATAR ATT FLYGA! Usch, det är en av de värsta saker jag vet. Nej fy, det är väl det allra värsta med resan. Ca 6h i ett flygplan, högt upp i luften och ja, usch!

Nu ska jag börja sova! Godnatt!

Jag har tänkt skriva några tidsinställda inlägg som skulle komma upp på bloggen när jag är borta men har ju inget internet och skyddsprogram på datorn så njaa...

Ovido - Quiz & Flashcards