Sandra Skinnars

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Sandra Skinnars - 15 december 2013 21:57

Hallå hallå! Förlåt nu men orkar inte blogga nå mer ikväll nu. Imorgon startar sista veckan i skolan före jullov. Skönt! Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 15 december 2013 06:32

Hej! Jag bloggade inte nå igår för jag var så trött när Sonja, Sandra och Madde åkte hem så jag gick nästan och sova direkt. Men jag ska berätta lite om igår.

När jag vaknade så tog jag det bara lugnt och sen åt jag frukost nångång och sen så åkte jag, pappa och Simme till stallet och jag gav hästarna green line och sen åkte vi vidare till Korsnäs till pappas jobb och kollade lite saker. Sen åkte vi och hämtade MIN VESPA. Den är såå fin! Sen hem och då provade jag köra den och först kändes det konstigt att ha benen framför sig istället för, som på en moped, på varsin sida. Men jag körde en hel del på den igår. Men det var jätte roligt att köra den och lätt var det också. Jag tycker nästan att jag kan köra den ganska bra redan. Sen efter att ha kört en ganska lång stund gick jag in och tog det lugnt en stund och sen ringde farfar och frågade bär jag skulle till stallet och jag sa att han fick komma direkt. Så vi åkte upp till stallet och gav dem green line igen. Sen hem och in i duschen direkt. Sen klockan 18 ungefär kom Madde och lite efter sex kom Sonja & Sandra och vi började med tortillas direkt. Efter att vi ätit så kollade vi på film. De åkte hem typ halv tio tror jag. Vi hade en så rolig kväll!

Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Ha en bra dag! Själv måste jag läsa på modde prov.

Ovido - Quiz & Flashcards