Sandra Skinnars

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Sandra Skinnars - 16 december 2013 21:41

Hej hallå! Idag så var jag till skolläkaren från morgonen men annars så har det varit en helt vanlig dag. När jag kom hem läste jag på rella prov som vi har imorgon.

Usch vilket väder det har varit idag!! Mörkt hela dagen och regnat hela eftermiddagen. Jag hatar att det är mörkt när man vaknar och mörkt när man kommer hem. Man hinner inte göra något alls före det blir mörkt, INGET. Åh, jag hatar mörker!!! Det förstör ju allt. Och regn, ja det är inte mycket bättre de heller. Nu när jag ligger här i min säng och hör regnet smattra på fönstren såhär en vecka före jul så känns det konstigt att det inte är snö som kommer.

Det blev kanske lite rörigt det här nu men nu ska jag iallafall försöka sova. Godnatt!

Stämmer ju ganska bra

Ovido - Quiz & Flashcards