Sandra Skinnars

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Sandra Skinnars - 5 juni 2013 21:31

Hej! Ska berätta om dagen och gårdagen.
Igår kl. halv sju så började vkr så jag cyklade till stallet. Barnen fick sitta i kärran efter Katinka och rida på Tina och Rappen. (I och för sig så var det bara en som var tillräkligt stor för att "våga" rida honom.) Men ja, jag gick och ledde Tina medan barnen satt på. Gick riktigt bra nog. Ingen föll av eller nått sånt så... Sen när jag kom hem så var klockan typ halv nio och jag var ganska trött så orkade inte skriva nått inlägg.
Idag så vaknade jag tio före åtta och åt frukost och tog det lungt och kl. halv två typ så cyklade jag till stallet och borstade Katinka och sen gick jag en bit med henne och bara myste. Spelade in en liten filmsnutt också så att jag skulle kunna ta bilder på filmen (alltså men kan ju ta bild på mobil skärmen, alltså det man har fram på skärmen hamnar på en bild, hoppas ni vet vad jag babblar om) men så dum som jag e så råkade jag ju (förrstås) radera den... Blev så jäkla sur! Haha!
Sen när jag kom hem så tog jag det lungt och sen så gjorde jag våfflor åt familjen (känner mig duktig). Riktigt gott blev det med grädde och jordgubbssylt. Nami!
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra förutom att jag ska och rida Rappen kl. sex (på kvällen alltså) med Sonja och Sandra som ska rida Tina och Katinka. Och förrstås Nina också.
Nu ska jag snart ta natten. Men chattar med Madde nu och ska kanske göra det en stund till. Men godnatt! Jag skriver väl nått imorgon! Puss!

Ps. Här har ni en ganska mörk bild på Katinka men hon är så fin på den så jag måste bara visa er den! <3

Ovido - Quiz & Flashcards