Sandra Skinnars

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Sandra Skinnars - 18 juni 2013 21:47

Hej! Har fått lite saker från Avon idag. Mamma betalar! Tummen upp till det eller?! Slängde ihop tre snabb collage på mobilen. Här har ni dem:

Börjar med ett riktigt rött läppstift! Har velat ha ett rött läppstift en stund nu så passade på att beställa ett nu. I love it! :)

Sen ett nagellack som heter "Natural Girl". Som ni kanske ser på bilden! Om jag kommer ihåg och orkar och ja... så ska jag testa det imorgon så får ni se det på också! :)

Sist har vi en "penna" eller vad man ska kalla det. Ena sidan är som en liten pensel (kan göra smala sträck med) och på andra sidan är det en "kula" eller nått ( kan göra prickar med)! Bra va? ;)

Var ju till stallet idag också. Åkte tjugo före två och kom hem typ kvart över fem. HÄRLIGT! Orkar inte berätta om det men det gick iallafall jätte bra.

Nu ska jag väl snart sova. Men chattar lite med Madde just nu meen! Jeje! God natt! :)

Av Sandra Skinnars - 18 juni 2013 12:22

Hej, ville bara säga att om en halv timme typ så ska jag och S och S träffas vid potatishallen (det är kanske 400-700 meter härifrån) och sen cyklar vi till stallet. Jag ska köra Katinka, Sandra skulle rida Tina (tror jag) och Sonja ska tömköra Tindra (tror jag). Ja just det! Tindra åkte ju bort, eller vad man ska säga, samma dag som vi hämtade Katinka och hon skulle vara borta till september eller nått men hon fick inte tillräckligt med motion och Nina sa att hästarna stod i ganska små hagar med inget gräs... :/ Men nu är hon hemma igen.

Rappen har tappsko så hovslagaren ska komma på torsdag klockan 9 på morgonen alltså och då ska jag och S och S dit till 9 också och sen ska jag köra Tinka, Sandra rida Tina (??) och Sonja rida Rappen. Nu ska jag sluta babbla! Ha en bra dag! :)

Ps. Jag ska till mommo och moffa på torsdag också så då blir det ingen bloggning före på kvällen och kanske på morgonen. Men om jag inte bloggar på torsdag så vet ni var jag är iallafall! :)

Ovido - Quiz & Flashcards