Sandra Skinnars

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Sandra Skinnars - 11 juni 2013 21:21

Madde åkte hem typ klockan 16 eller nått. Och klockan kvart före sex träffades jag och S och S vid potatishallen och så cyklade vi till stallet. Jag och Sonja red barbacka på Rappen. (Alltså båda två samtidigt!) Det gick jätte bra. När vi svängde hemåt så bytte vi så att jag satt längre fram. (Jag hade suttit längre bak tidigare!) Och Sandra red på Tina. :) Kul! Imorgon ringer klockan (alarmet på mobilen) halv 8 för kvart över 9 möter jag upp S och S och så cyklar vi till stallet. Och då ska vi följa med Nina till en hästtandläkare från Sverige. Vi ska dit med Tina och Rappen. Sen klockan 18 så har vi nån grejs här hemma så då skulle Maddes mamma kanske komma så isåfall så kommer väl Madde också. Nej nu ska jag sova. God natt! :)

Av Sandra Skinnars - 11 juni 2013 07:42

Igår så målade jag ju ute möblerna och senare på kvällen så var jag ute och fotade lite. Men för det första så har jag inte fört över bilderna till datorn nå ännu och för det andra så bloggar jag från mobilen.

Jag vaknade alldeles just och ska snart gå och äta frukost.

Idag så ska jag och Madde träffas i byn klockan 12 och sen cyklar vi hit hem till mig. Sen klockan 20 före 6 så ska jag träffa S och S vid 'potatishallen' och sen ska vi cykla vidare till stallet. Jag och Sonja ska rida barbacka på Rappen (båda två samtidigt) och Sandra skulle köra eller rida Tina. Kommer bli skit kul det däran! :) Nej nu ska jag gå och äta frukost. Ha en bra dag!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards