Sandra Skinnars

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Sandra Skinnars - 21 juni 2013 14:53

Är på villan och har solat. Nu har jag varit inne en stund och nu ska jag gå ut och sola igen! Ha en bra midsommar!!!!

Av Sandra Skinnars - 21 juni 2013 08:17

Hej och god morgon!

Det blev ju som sagt inget stall igår menmen... Åkte till mommo och moffa gjorde jag. Mina kusiner kom dit också. Joel som är sex år och Jolinda som är fyra år. Full fart och på eller vad ska man säga. Oj herreguuud!!! Haha! Blev ju nästan svettig av att springa runt med dem. Haha! Nästa lördag blir så rolig om det blir som planerat! (Vill inte säga nått om det ännu!) :P ;) Jamen kul blir det om det blir som planerat helt enkelt. Nu ska jag skriva ett mail åt Ellen så puss och hej! Have a good day!!!

Ovido - Quiz & Flashcards