Sandra Skinnars

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Sandra Skinnars - 11 augusti 2013 18:24

Först vill jag bara tacka för att ni tittar in här! Det betyder mycket, verkligen. Det gör det! :)

Igår så åkte jag med till Power Park nog. Kolla först på bilarna och sen gick vi in till Power Park. Ganska kul var det! :) Kom hem typ 7 kanske om jag minns rätt... och jag car så trött så jag somnade väl typ halv 10.

Idag så har jag kollat på en film på förmiddagen typ. "Jag saknar dig" hette den och guuuud vad bra den var. Utan att säga för mycket. Jag tyckte så synd om Tina. :P Sen nu typ 5 så cyklade jag och Simme till sportplan. Där finns en fotbollsplan, längdhoppsak, höjdhoppmaddrass och en bana runt fotbollsplanen som jag inte vet hur lång den är... Men vi hoppade höjd och jag hoppade 1,10m. Nöjd! :)

Imorgon ska jag gå ut och gå med Tinka nån gång och bara "prata ut" och mysa med henne för imorgon är sista dagen före skolan börjar och då kan jag inte börja åka till stallet lika mycket och snart åker hon säkert till Solf... :'( Men det vill jag inte tänka på! :(

Nu ligger jag i min säng men ska gå och hämta datorn och vara på den en stund och lyssna på musik och bara tänka lite...

Ovido - Quiz & Flashcards