Sandra Skinnars

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Sandra Skinnars - 15 augusti 2013 21:14

Hej! Var till stallet idag också och körde Katinka. Men nu är jag så sjukt trött så nu ska jag sova. God natt! :)

Av Sandra Skinnars - 15 augusti 2013 06:25

Hej! Igår så gjorde jag mig klar för skolan och gick ut till bussen med Simme. Orkar inte berätta om vad vi hade för lektioner och så för det minns jag inte heller. Men Eleonor skickade iallafall om jag ville åka och köra Tinkos för hon var så förkyld så hon kunde inte och Tinkos behöver ji motion.

Så sen efter skolan så kolla jag på tv en stund, gjorde läxor och åt mat och cyklade sen upp till stallet. Bara jag och Katinka. Såå härligt!

Men nu måste jag gå upp för att hinna. Ha en bra dag! Jag ska försöka skriva nått ikväll om jag inte är så trött. (Jag somnade typ 10 igår och jag har under sommarlovet alltid somnat typ 11 men i och för sig så vaknar jag ju tidigare nu men.)

Bild från igår med <3

Ovido - Quiz & Flashcards