Sandra Skinnars

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Sandra Skinnars - 29 augusti 2013 19:51

Hej! Idag i skolan så var det bara tråkiga ämnen. Bara teoretiska ämnen. Kändes som en lång dag. När jag äntligen kom hem så tog jag det lugnt en stund och sen började jag med läxorna. Har gjort klart två läxor till måndag också. Nu har jag gjort en kladdkaka. Som blev riktigt god. 


Imorgon är det då fredag och vi har gymnastik två sista timmarna. 

I brist på nått att skriva så ska jag tips om en låt. Som jag gillar. Gillar ju typ allt Usher sjunger. Haha!

Sen ska ni också få en bild på mig Katinka! "Min" lilla sötis!

Nu ska jag skriva ett tidsinställt inlägg med några saker som vissa kanske inte vet om mig. Det kommer upp imorgon medan jag är i skolan. Puss och kram! Sov gott sötisar! 

Ovido - Quiz & Flashcards