Sandra Skinnars

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Sandra Skinnars - 12 augusti 2013 20:14

Alarmet på mobilen ringer klockan sju imorgon. Halv nio stiger jag på bussen och sen blir allt som det ska... Typ. Men jag bloggar nån gång imorgon! Nu ska jag snart börja sova. När börjar ni skolan?

Har varit i duschen ikväll också!

Av Sandra Skinnars - 12 augusti 2013 15:46

Hej! Det regnar som f*n här nu och åskar. Skulle det bara regna så skulle det vara mysigt men åskan förstör ju allt. Var upp till stallet men jag hann bara borsta och gå typ 150m så började det regna så jag svängde tillbaka och cyklade hem. Suck!

Idag har jag inte gjort nå mycket helt enkelt eftersom att det regnar. Men jag har träningsvärk lite här och där sen igår. Då vet man att man har gjort rätt. :)

Imorgon börjar skolan och ärligt talat så ska det bli skönt att komma in i rutinerna igen.

Men nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.

Ovido - Quiz & Flashcards