Sandra Skinnars

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Sandra Skinnars - 13 augusti 2013 21:19

När alarmet ringde i morse så trodde jag att nån ringde åt mig... (Samma signal som när nån ringer) Så jag bara "Vem ringer mig mitt i natten?" Tog tag i mobilen och skulle svara men såg då att det var alarmet och då kom jag på att det var skola idag! Höhö! Smart där Sandra! :P I skolan så tre första timmarna så var vi med klassen och klassföreståndaren och sen tre sista så hade vi riktiga timmar. Vi hade matte och sen två timmar tillval och då hade jag textilslöjd. Imorgon börjar vi med nittio minuter biologi. -_- Kul liksom... Nej men det måste ju gå! :) Men nu ska jag sova. Helt slut i huvudet. Det känns tungt på kudden. :P Haha! Nej god natt nu!

Så fin bild och så fin shettis på bilden! <3

Ovido - Quiz & Flashcards