Sandra Skinnars

Alla inlägg under september 2014

Av Sandra Skinnars - 18 september 2014 06:12

Jaha, sovit gott? Det har jag gjort! Igår efter skolan åkte jag upp tilll stallet och red Torsten. Jag tror att jag aldrig har behövt jobba så hårt med honom någon gång hittills. Han var först hur lugn som helst men sen när vi skulle börja trava så blev han så sjukt stressad men tillsist fick jag ner honom lugnad och kunde hoppa lite på slutet. Vi hade två hinder på mittlinjen och red liksom en volt över de båda hindren. Fick till och med några galopp steg där efter det ena hindret en gång.

Gissa om jag har träningsvärk idag. På showdance i skolan tränar vi magmusklerna och sen när jag travar med Torsten så måste jag spänna magmusklerna för att inte lätta för mycket.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för skolan. Hoppas att ni får en riktigt riktigt bra dag. Vi hörs!

Ps. Åker kanske och rider Torsten idag efter skolan också, fast i terräng.

Av Sandra Skinnars - 17 september 2014 21:24

Förlåt, orkar inte skriva något nu. Skriver i morgon bitti istället! Sov gott!

Bild från måndag morgon när jag och Simme väntade på bussen.

Av Sandra Skinnars - 16 september 2014 20:16

Hej på er! Idag efter skolan så har jag typ bara gjort läxor och läst på förhör. Nu just ligger jag i sängen och tittar på Idol. Det blev paus nu men. Hur har er dag varit annars? Min har varit helt ok. Ner i en jävla svacka just nu och det är bara två stycken som vet varför men det är bara att kämpa på och ta sig ur den här skiten eller lära sig leva med det... Simply as that! Sov gott hörni!

Av Sandra Skinnars - 16 september 2014 06:15

Har ni sovit gott?? Jag har sovit som en stock inatt. Så härligt!

I söndags efter kalaset åkte jag till stallet och hjälpte till när Sonja och Sandra hopptränade.

Igår var jag också till stallet med Sonja och Sandra och vi var på en lite längre ridtur. Härligt! Jag red på Guiness.

Idag ska jag läsa på geografi förhör/prov och försöka lära mig något. Hoppas att ni får en bra dag!

Av Sandra Skinnars - 14 september 2014 07:43

Godmorgon! Förlåt för att jag inte bloggade något mer igår. Men jag läste läxor och på samhällslära förhör och sen klockan sex åkte jag till Sonja och Sandra och var där till typ halv elva. Vi hade det jätte roligt, fotograferade och tittade på filmen Cockpit. Den var riktigt bra!

Nu lyssnar jag på musik och tänkte läsa lite mer på samhällslära förhöret. Senare idag ska jag till min faster på kalas! Ha en riktigt bra dag så hörs vi!

Bild från när vi fotograferade när jag var dit senast

Av Sandra Skinnars - 13 september 2014 07:59

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag gjort och har nu legat i sängen och lyssnat på musik sen jag vaknade. Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag göra läxor så jag slipper tänka på dem imorgon för då ska jag på kalas till min faster som fyllt 60 nu i veckan.

Hoppas att ni får en jäkligt bra lördag så hörs vi senare! Jag är så peppad på livet just nu. Känner mig så glad typ hela tiden. Älskar mitt liv!

Bild från igår<3

Av Sandra Skinnars - 12 september 2014 21:11

Tänk hur jäkla mycket en människa sover i hela sitt liv?! De e ju typ halva ens liv som man ligger i sängen och sover. Det är ganska sjukt egentligen, eller vad tycker ni?

Idag efter skolan tog jag det först bara lugnt och sen där halv fem ungefär åkte jag upp till stallet och började med att borsta Katinka jätte noga. Sen när jag borstat klart fixade jag flätor i manen på henne och jag dör liksom söthets döden när jag kollar på henne. Det är helt sjukt hur söt en shettis kan vara alltså. Sen så åkte jag helt enkelt och körde henne. Körde hit hem till mig och travade på en stubbåker med henne. Jätte kul! Sen när jag kom tillbaka till stallet borstade jag snabbt av henne och sen satte jag på henne fleecetäcket. Hon blev ju förstås ännu sötare då så jag kunde inte slita mig utan satt i hagen och tittade på henne kanske 15 minuter. :) Hon är verkligen den som betyder mest för mig. Eleonor köpte henne i slutet av augusti 2010 så nu har jag kännt den här underbara ponnyn i lite mera än fyra år. Hon är min bästa vän och jag tänker inte låta henne försvinna ut ur mitt liv före hon ska vandra vidare på de evigt gröna ängarna. Punkt!

Nej nu ska jag sluta babbla och börja sova. Godnatt!

You're my bestfriend, my soulmate and my love<3

Av Sandra Skinnars - 12 september 2014 06:01

Sovit gott? Det har jag gjort! Idag är det fredaaag! Wow, vad veckorna går snabbt. Man vaknar på måndag och tänker usch nu är det jätte länge till helg och sen helt plötsligt så är det helg. Är inte det underbart roligt?! Idag efter skolan så ska jag åka och köra min älskling som jag inte kört på länge. Det ska bli så härligt att börja helgen genom att sitta i kärran bakom en av de som jag älskar mest just nu. Hoppas att ni får en riktigt bra dag så hörs vi sen! Kram!

<3

Ovido - Quiz & Flashcards