Sandra Skinnars

Alla inlägg under september 2014

Av Sandra Skinnars - 11 september 2014 21:37

Av Sandra Skinnars - 11 september 2014 16:21

Hej! Igår efter skolan åkte jag till stallet och red Torsten. Det var jätte kul för jag hoppade lite med honom. Kanske närmare 40cm vilket är ett ganska stirt steg från att högst travat över bommar och kanske nått kryss. Alltså ååh det var så kul att förstå att jag klarar hunom bra nu. Det ska gå ännu bättre men alltså att jag klarar honom så pass bra att jag kan i traven smacka på honom före hindret och sen få ner honom lugnad igen efter hindret. Stolt över mig själv!

Idag i skolan hade vi löptest på gymnastiken och det är 1,5km. Och vet ni vad? Jag vann!! Så stolt över mig själv där också. Från att vara näst sist bland oss sju flickor till att vinna. Jag är stolt över mig själv och det tycker jag att man får vara också. Jag har varken ifjol eller i sjuan varit bland de tre bästa. Så jag är sjukt nöjd! Jag sprang på tiden 7,55 tror jag och gränsen för att få 9 i vittsord var 7,49 så det ska jag ha i vår! Så nu har jag ett mål att träna till vilket är bra. Mål ska man ha! Inom ridningen just nu så är det att börja klara Torsten så pass bra att jag kanske skulle kunna vara med i en 40cm klass i nån tävling. Höjdhopp skulle jag vilja klara 125cm och sen löpning 1,5km på mindre än 7,49min. Det är mina mål just nu och jag hoppas och tror att jag kommer att klara dem och kunna sätta nya mål. Vad har ni för mål?

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och bara chillar lite. Vi hörs senare! Kram!

Av Sandra Skinnars - 9 september 2014 19:13

Haft en bra dag? Min har varit okej! Vaknade kanske lite på fel sida men svängde dagen och den blev helt okej. Åkte in till stan en sväng men hittade inget som jag ville ha. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och bara tar det lugnt.

Imorgon efter skolan ska jag åka och rida Torsten. Roligt roligt! Ska försöka åka och köra Katinka nu någon dag också. Tycker att jag bara rider Torsten hela tiden nu, vilket i och för sig är bra, men jag saknar att sitta i kärran och bara släppa allt och höra Katinkas hovar slå mot marken. <3

Vi hörs imorgon! Godnatt i förväg! Kram!

Av Sandra Skinnars - 8 september 2014 21:08

Känslan att krypa ner i en ny bäddad säng när man har duschat och är trött är ju bara för underbar. Idag har jag bara tagit det lugnt så jag har inget speciellt att skriva. Så jag säger väl bara godnatt och loggar ut för idag!

<3

Av Sandra Skinnars - 8 september 2014 06:15

Hur ser er måndag ut? Min är ganska så lugn skulle jag säga. Inte de jobbigaste timmarna i skolan så måndag är bra. Efter skolan då vad ska ni göra då? Jag ska nog inte glra något speciellt, utan bara göra läxor och ta det lugnt. Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi senare idag!

Ignorera mig! Tror att jag säger typ heeeej! ;P

Av Sandra Skinnars - 7 september 2014 20:56

Hej! Min söndag har varit helt chill. Mest bara suttit framför datan och kollat genom bilder och redigerat några. Sen var jag till ju till farmor och farfar och åt lunch och sen var jag och tittade på när Sonja och Sandra hoppade lite höjd. Själv hade jag en välbehövlig vilodag. Har rört på mig alla dagar den här veckan så det var behövligt. Hoppas att ni har haft en bra dag! Nu ska jag börja sova så godnatt!

Bild från i fredags hos Sonja och Sandra när vi var ute och fotade. Mimmi var också med! <3

Av Sandra Skinnars - 7 september 2014 10:16

Hej på dig! Igår var jag som sagt till stallet och red Torsten och sen var en tjej och red Tinkos för första gången och det gick väl ganska bra. För mig och Torsten kändes det så bra och även fast han travade lite för hårt ibland så hade jag kontroll över honom hela tiden. Det är så roligt att höra av Eleonor hur mycket jag har utvecklats sedan jag började rida honom. Jag är mycket mjukare i handen och rider mer med sitsen så som man ska rida Torsten. Och det roliga är liksom att jag märker själv också hur mycket jag har utvecklats. Det är klart att jag har problem med honom ibland men för det mesta så klarar jag av honom riktigt bra. Och Torsten är en så bra häst! Jag älskar den hästen alltså. Han vill alltid väl och vill göra rätt det märker man på honom. :)

Senare på kvällen kom Sonja, Sandra och Mimmi hit och vi hade jätte roligt och skrattade som vanligt åt allt typ! Blev kanske lite för mycket sött också!

Idag ska jag inte göra något speciellt. Ska åka till farmor och farfar sen och äta lunch där! Sen ska jag duscha Ludde också och förstås göra läxor. Ha det bra!

Vi var upp till stallet och fotade hästarna lite också!

Av Sandra Skinnars - 6 september 2014 07:09

Sovit gott? Det gjorde jag! Igår kom jag hem typ halv elva från Sonja och Sandra och vi hade så roligt. Först gick vi och tog bilder som blev jätte fina. Ska såklart visa er sen när jag får dom av Sonja. Sen så gick vi in och så tittade vi på Johnny English Reborn. Jag har sett den jätte många gånger men den är så bra så de gör inget.

Jaha, vad ska ni göra idag? Själv ska jag till stallet kl.10 och rida Torsten. Men annars ska jag bara ta det lungt. Hoppas att ni får en bra dag!

Back stage bild;)

Ovido - Quiz & Flashcards