Sandra Skinnars

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Sandra Skinnars - 4 maj 2015 11:45

När det här kommer upp sitter jag i skolan och har tyska. De här frågorna hittade jag på en annan blogg och tänkte att jag kunde svara på dem också. Jag skrev det här igår kväll (alltså söndag). 

 

Hur gammal är du? Jag är 16 år

Hur gammal känner du dig? Ibland äldre än vad jag är och ibland mindre

Vad har du gjort idag? Tagit det lugnt, varit i stallet och varit till Sonja och Sandra

Vilken film såg du senast? A walk to remember, kan varmt rekommendera den!

Vilken årstid föredrar du mest? Sommar tror jag

Är du beroende av någonting? Ja tyvärr är jag sjukt beroende av min mobil. Jag går inte långt utan den!

När vaknade du idag? Typ 8

Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I hans armar<3

Vad lyssnar du på just nu? Suset från datorn

Vad är du på för humör just nu? Helt okej men det kunde vart så mycket bättre...

Hur går du helst klädd? Vad som helst som är skönt, ingen tajt tröja.

Ovido - Quiz & Flashcards