Sandra Skinnars

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2015 06:47

Hej på er! Länge sen sist nu men jag har varken orkat eller haft tid. Orken för allt har varit låg den här veckan pga. att jag inte kunnat prata med T men också lite andra små saker och tiden har inte funnits för att blogga heller eftersom att det är så mycket prov i skolan men nu är det bara 12 (!!) dagar kvar och sen blir det sommarlov!

Idag ska jag åka till Korsnäs och titta på årets första hopptävling med Sonja och Sandra. Jätte roligt! De hämtar mig halv elva. Annars vet jag inte vad jag ska göra senare idag. Jag skulle kanske kunna göra några tidsinställda inlägg till den kommande veckan för jag kommer inte hinna blogga nått på varken måndag, tisdag eller onsdag, sen blir vi lediga torsdag och fredag, men jag vet inte vad jag ska skriva om så har ni några tips så kommentera!

Så där för övrigt så verkar det som om jag var väldigt trött igår kväll för när jag vaknade imorse där halv sju tiden så hade jag kläderna på och fönsterna var uppvippade, exakt som på dagen, och solen sken rakt in i mitt rum. Haha, nejdå jag var inte alls trött igår... Inte alls;)

Men hörni, jag hoppas verkligen att ni alla mår bra, att ni har haft en bra vecka och att ni får en riktigt bra dag! Kram på er!

I'm here, you're there... On of us is definitely at the wrong place<3

Ovido - Quiz & Flashcards