Sandra Skinnars

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Sandra Skinnars - 17 maj 2015 20:47

Idag på morgonen tog jag det lugnt och läste på kemi prov/förhör och sen åt vi tortillas. Så jäkla gott! Där två tiden ungefär så åkte jag upp till stallet med Sonja och Sandra och vi borstade ganska länge och jag gjorde två inbakade flätor på Tina, en på vardera sida. Sen gick vi till sommarhagen där vi har lite hinder osv. och jag hade hela tiden Tina och sprang bredvid och hoppade henne. Dagens motion liksom! Toppen! Sonja och Sandra turades om att hoppa med Guiness och Tindra. Guiness var ända hästen vi kunde hoppa med uppsuttet för Nina åkte med Rappen på träning i en vecka.

Imorgon är jag bara i skolan två första timmarna, matte och kemi, och sen åker jag, "mofi"-gruppen (de som har finska som modersmål eller har väldigt lätt för finska) och musikal gänget till stan och vi ska titta på djungelboken på finska och sen ska vi äta på Rax och till sist får vi gå runt och shoppa lite före vi åker hem igen. Det ska bli jätte roligt!

Nu ska jag alldeles straxt börja sova. Hoppas att ni har haft en jätte bra dag! Jag ska försöka ta mig tid att blogga i veckan också. Vi hörs! Kraam!

Ovido - Quiz & Flashcards