Sandra Skinnars

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Heej

Av Sandra Skinnars - 30 juni 2013 08:28

och god morgon! Jag gick nog i duschen före de kom hit. Vi lekte och åt och lekte och drack kaffe/limsa och sen åkte vi till stallet. Hämtade Katinka, gick till stallet, Jolinda hjälpte till att borsta henne. Satte på träns och sadel och så tog vi med kärran också och satte selen och allt där. Sen ledde jag Katinka och Jolinda satt på och var så himla glad. Vi gick till gamla sommar hagen (hästarna har bytt hage eftersom att de hade ätit upp typ allt gräs) och där gick jag och sen sprang jag lite och sen bytte vi så att Joel fick rida också. Sen tog jag av sadeln och satte på selen och allt och sen åkte vi kärra en kort bit på vägen och sen tillbaka till stallet. Tog av allt och Joel och Jolinda borstade henne. Sen hämtade jag lite bröd bitar åt alla så alla fick testa att ge. Nej gud nu ska jag sluta.

Ska till stallet idag också med Simme och köra Katinka. Någon gång på förmiddagen.

Imorgon ska Simme till sjukhuset så då ska vi åka till stan och vara i stan först eller efter så jag ska följa med. ;) + att sist jag var till stan så såg jag en så sjukt snygg jacka som jag inte köpte som jag ska prova och se hur den sitter på så kanske den får följa med hem. Nu ska jag gå och äta.

Här får ni bild på jackan:

 
 
Madde

Madde

30 juni 2013 15:03

Haha lol.. vi å ska ti stan imrn! Kanske vi sir varar? ;)

http://madeleinesodergard.bloggplatsen.se

Sandra Skinnars

30 juni 2013 17:00

Vilken tid ska ni tå? :)

 
Madde

Madde

30 juni 2013 18:50

Väit int vilken tid, men säkert typ 12-1 tidin? Beror på! :)

http://madeleinesodergard.bloggplatsen.se

Sandra Skinnars

30 juni 2013 20:09

Ok! Får si tå om vi sir varar na tå? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Skinnars - 13 september 2017 09:19

Hej från och med nu hittar ni min blogg på wordpress. Den nya addressen är www.sandraskinnarsblog.wordpress.com Hoppas vi ses där! ...

Av Sandra Skinnars - 9 maj 2017 07:45


Sovit gott? Det har jag. Jag vaknade ca klockan 7 av mig själv och det är så skönt när man får vakna av sig själv istället för väckarklockan. Idag börjar jag skolan först halv elva så jag får ta det lugnt nu från morgonen och det behövde jag verklige...

Av Sandra Skinnars - 19 april 2017 15:15


Hej! Har ni haft en bra dag? Det har jag! I skolan hade jag modersmål kl.8:45-9:35 och sen hade jag biologi mellan kl.13:10-15:00. Så efter modde så åkte jag hem och då bytte jag om och gick ut på samma runda som igår. Det var riktigt härligt! N...

Av Sandra Skinnars - 18 april 2017 21:54


Hejsan! Idag började skolan igen efter påsklovet och jag är så jäkla taggad på livet just nu. Jag har en lugnare period i skolan nu så idag var jag i skolan 10:35-15:00. När jag kom hem gjorde jag en smoothie till mellanmål och sen åkte jag upp till ...

Av Sandra Skinnars - 15 april 2017 10:07

Hej på er! Senast jag bloggade hade jag och T just varit i Esse och nu är vi här igen. I onsdags efter att jag skrivit mitt sista prov så åkte jag hem och packade det sista och sen åkte jag in till stan och där var T och väntade på mig. Då jag plocka...

Ovido - Quiz & Flashcards