Sandra Skinnars

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Sandra Skinnars - 3 april 2013 20:30

Frukost - limpa och drack O`boy

Lunch - makaronilåda typ

Husse - nudelwok med stekta bananer och glass

Hos Madde - lite spagetti och köttfärssås

Nu - lite limpa igen

Av Sandra Skinnars - 3 april 2013 20:12

Hej!


Idag efter skolan så åkte jag hem till Madde och då så gick vi ut och tog massa kort med hennes systemkamera. Så jag ska ge henne en sticka imorgon så att jag får alla bilder... Vi tog bilder på varandra! Skrattade gjorde vi också. Men på fredag så har vi matte förhör så det ska jag läsa imorgon, på tisdag så har vi både musik och fysik förhör och på onsdag har vi finska förhör... *suck* Nu blev jag hungrig också. Nåja, ska väl äta lite smått nu då och sen ska jag göra mig klar till natten! Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards