Sandra Skinnars

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Sandra Skinnars - 6 april 2013 19:49

Trekvartsärmad tröja från Cubus

Svart och ljusgul topp från Cubus

2 trekvartsärmade tröjor från Lindex

Vit och svart bandeu (stav) från Lindex

Hair donut (stav) från Lindex

+ en vit helt vanlig bh!

Av Sandra Skinnars - 6 april 2013 07:27

Jag har tänkt på bloggen både igår och på torsdagen, men jag har bara inte orkat. Ett inlägg med en bild på både torsdag och fredag... That's not good! Men i torsdags så läste jag på matteförhöret som vi hade igår. Så då hann jag inte blogga och igår orkade jag inte blogga nå förutom det där med bilden... Men jag var i alla fall ut och gick och sprang lite men jag fick så ont i knäna så jag kunde inte riktigt springa. Idag så ska vi åka till mormor och morfar för mormor fyllde 69 nu i veckan (minns inte vilken dag hon fyllde men). Och efter som att mormor och morfar bor i Vörå så ska vi åka in till stan före elr efter och shoppa lite. Nu ska jag sluta babbla, men nu vet ni var jag håller hus om jag inte bloggar i alla fall!

Ovido - Quiz & Flashcards