Sandra Skinnars

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Sandra Skinnars - 23 april 2013 20:56

... Om jag skulle rida varje dag eller ha egen häst, skulle jag hinna med allt då. T.ex Läxor och Vänner.

... Varför är vissa människor så populära i skolan? Vad är det de har som "de andra" inte har?

... Varför blir många bloggar så stora? Vad har de som "vi" inte har?

... Om man skulle satsa mer på skolan t.ex 1 timme mer per dag, skulle man liksom få högre vitsord då? Eller skulle man kanske ha samma?

... Om du, du och ja, ALLA, skulle träffa mig, skulle du då komma fram till mig och prata?

... Vad ska man göra den dag då man bara tänker "orkar inte med allt bråk längre" eller "orkar inte med ljudet i skolan längre"?

Av Sandra Skinnars - 23 april 2013 20:28

Igår kväll var jag hos Madde och hade riktigt kul. Och idag har jag varit i skolan, läst och gjort läxor och kom just ur duschen. Ska skriva ett inlägg om mina kvälls tankar nu som kommer sen om en stund! Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards