Sandra Skinnars

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Sandra Skinnars - 21 april 2013 14:21

Hemma från mässan. Ganska tråkigt där nog. Men ikväll (elr ja, kl. 17) så ska jag och Simme på samma teater igen! Haha! Farmor och farfar ska va där då också så ser väl dem också kanske. Haha! Love, Sandra!

"Mina" sötisar! <3

Av Sandra Skinnars - 21 april 2013 07:45

Vet inte om jag åker på den där mässan nå! Får se hur det blir!

Av Sandra Skinnars - 21 april 2013 07:43

Hej! Igår så hann jag inte blogga nå nästan.

Först åkte jag och mamma till Närpes. Köpte skor och en jacka. (Bild på skorna finns längre ner!) Älskar dem! Sen åt vi lite där och sen åkte vi hem. Jag bytte om till stallkläder och skulle ta fram ridhjälmen men hittade den inte! Så fick låna en av Nina. Sen när jag kom till stallet så pratade mamma, Nina, Eleonor och jag lite och sen åkte mamma hem och jag börja rykta Rappen. Sen när vi var klara så sadlade och tränsade vi. Sen åkte vi iväg. Jag red Rappen, Eleonor red Torsten och Nina körde Tina och hade fast Tindra efter. Gick hur bra som hellst. Rappen var jätte snäll. <3 Sen när jag kom hem så hoppa jag in i duschen och bytte om till finare kläder och så åkte vi och tittade på "Fångad på nätet" och det var jätte bra också. Med andra ord... Min dag var jätte, jätte bra.

Ovido - Quiz & Flashcards