Sandra Skinnars

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Sandra Skinnars - 14 april 2013 20:54

Idag känns det som om jag har varit en riktigt snäll tjej. Hej, jag heter Sandra Skinnars och jag är en snäll tjej! (skämtåsido) Nej men! Jag var ju ut och gick med Ludde. Gick runt byn, ca 5 km. Riktigt skönt. Sen när jag kom hem så gick jag och duschade Ludde eftersom han var ordentligt smuttsig för det var så blött och så ute. Duschade honom i vilket fall som helst. Sen borstade jag honom och klippte honom. Sen var jag på datorn, sen gick jag ut på trappan och satt där med Ludde och borstade honom ännu mer. Sen datorn igen och så duschen och nu när jag skrivit klart det här så ska jag gå och sova! Här kommer före och efter bilder på Ludde!

 

Före

Efter, nu liknar han mycket mer på när han var mindre.

 

När han var mycket mindre! Visst e han söt, min Ludde!


Jaja, imorgon börjar ny period och ny vecka. Nya tag, nya möjligheter! Godnatt! 

Av Sandra Skinnars - 14 april 2013 19:01

Bloggar senare efter duschen!  

Du e så söt Madde! Love you sis!!  

Av Sandra Skinnars - 14 april 2013 10:13

Ska klä på mig nu och sen ska jag gå ut med Ludde på långpromenad. Kommer bli skönt att gå. Ska gå så långt som Ludde orkar *host*...

 

...

Av Sandra Skinnars - 14 april 2013 07:40

Ovido - Quiz & Flashcards