Sandra Skinnars

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Sandra Skinnars - 17 april 2013 19:59

Hej, nu ska jag kanske snart börja göra mig klar till natten men först ska jag skriva det här inlägget. Vet inte vad jag ska skriva riktigt så jag ska berätta lite hur resten av veckan ser ut för mig.

 

Imorgon (torsdag): Skolan och inget annart vad jag vet kanske ut och gå/spring.

Fredag: Skola och kanske ut och gå/springa då också eller nått.

Lördag: Stallet kl. 15.00 och rida Rappen senare på kvällen på teater.

Söndag: Kanske åker på nån mässa elr vad det nu var.


Japp, det är resten av min vecka. Nu ska jag göra mig klar till natten och lägga mig i sängen och lyssna på musik (mobilen) och kolla insta och läsa bloggar. Puuss och godnatt!

 

Sötis Ludde typ dagen vi hade hämtat hem honom. Golle, jag älskar dig! <3

Av Sandra Skinnars - 17 april 2013 19:51

Gillar Usher skarpt!

Ovido - Quiz & Flashcards