Sandra Skinnars

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Skinnars - 13 april 2014 21:17

Idag har jag mest bara tagit det lugnt. Gjorde lunch till familjen och åkte till stallet med Sonja och Sandra. Jag red Minetta, Sonja red Guiness och Sandra körde Tina och Tindra fick komma med på släp för att Nina var borta med Rappen. Imorgon åker Sonja och Sandra till Vuokatti och är borta i en vecka... Kommer att sakna er! <3

Imorgon börjar jag klockan nio och slutar kl. tre. Nu ska jag börja sova. Godnatt!

Va ut med Ludde idag också! Älskar den här bilden! <3

Av Sandra Skinnars - 12 april 2014 19:45

Hejsan! Igår åkte jag ju in till stan kl. tre när Sonja, Sandra och Emilia slutade skolan och vi hade det så sjukt kul. Bion var bra och allt var bra. Haha!

Idag åkte jag också in till stan för att övningsköra. Det gick riktigt bra. Sen åkte vi på botnia mässan och efter det in till ett shoppingcenter. Jag köpte inget alls idag och nu ligger jag i min säng helt alone. Skönt det också. Men nu ska jag ta fram mina hörlurar och ligga och lyssna på massa olika låtar på min spotify. Hoppas att ni har haft en bra dag! Godnatt i förväg!

Gårdagens outfit

<3

Älskade hund <3

Av Sandra Skinnars - 10 april 2014 20:44

Igår efter skolan så tror jag att jag bara tog det lugnt och idag har jag varit på prao. Började kl. halv åtta och slutade halv två. Jag är på ett äldreboende, heter det väl... Riktigt trevligt var det där. Efter att jag kom hem så har jag bara tagit det lugnt. Imorgon börjar jag en halv timme senare, alltså kl. åtta och slutar kl. två och då går jag ner till fammo och faffa och äter mat där och sen går jag upp till högstadiet till kl. tre och så ska Sonja, Sandra, jag och Emilia åka in till stan och där ska vi gå på bio, Rio 2. Det ska bli riktigt kul. Nu ska jag nog börja sova så att jag orkar upp imorgon. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 10 april 2014 19:45

Ska gå i duschen nu men lovar att blogga när jag ska börja sova typ.

Jamen, eller hur?!

Av Sandra Skinnars - 8 april 2014 20:57

Har haft en så trevlig kväll med Sonja och Sandra, Emilia kunde inte komma. Nu ska jag börja sova snart men först ska jag skriva det här. Alarmet ringer kl. 6 imorgon för jag ska i duschen före skolan och så ska jag läsa på engelska verben. Men godnatt nu. Sov gott!

Av Sandra Skinnars - 8 april 2014 16:21

Just nu sitter jag och läser på engelska verb och sen till klockan sex ungefär så ska jag åka iväg till Sonja och Sandra och så ska vi kolla film. Rio tror jag att den hette. Mysigt liksom att bara umgås med de människor som betyder mest i ens liv. Emilia ska kanske komma också men det är inte riktigt säkert ännu. Nu måste jag försöka få in åtminnstone hälften av dehär jäkla verben i mitt huvud... Skönt att det bara är imorgon kvar och sen har vi åttor prao torsdag, fredag, måndag-onsdag och sen är vi lediga torsdag, fredag och måndag tackvare påsken. Fatta härligt! Nej engelskan kallar.

Av Sandra Skinnars - 7 april 2014 21:21

Hej! Lite sent nu kanske men ni ser väl det här någon gång.

Idag har jag varit i skolan så klart och läst på rella prov som jag har imorgon. Sen gick jag även ut och gå med Sonja och Sandra en bit.

Nu ligger jag i min säng och är klar för natten så ska nog börja sova nu. Godnatt!

Dagens outfit

Bild på mig så där annars

Av Sandra Skinnars - 6 april 2014 21:31

Efter att jag bloggade sist så har har jag varit upp till stallet och gosat med hästarna i hagen en lite stund sen har jag läst på rella och så har jag även bakat. Jag gjorde chokladrutor med maräng för första gången i mitt liv och det blev riktigt gott. Väldigt sött men gott! Nu ska jag iallafall börja sova för är så trött nu. Godnatt!

Lite dålig bild kanske men

Ovido - Quiz & Flashcards