Sandra Skinnars

Alla inlägg under april 2014

Av Sandra Skinnars - 6 april 2014 15:23

Hejsan allihopa! I fredags så åkte jag ju in till stan med Simme och mötte upp mamma och åkte vidare till mormor och morfar. Vi kom hem ganska sent och då gick jag och sova så jag hann inte blogga nå.

Igår så skulle jag ha haft skriftskole lektion och nästan alla förutom prästen själv kom så alla åkte hem igen så jag åkte till Närpes med mamma istället och handlade mat och sen fyra ungefär så gick jag ut och gå med Sonja och Sandra och när jag kom hem igen så la jag mig på soffan och sen sov jag i ca två timmar vilket var bra eftersom att jag åkte och köra pälsdjursfoder med pappa klockan tio. Vi kom hem typ halv åtta i morse och jag somnade typ direkt. Sen vaknade jag tolv och låg vaken till typ ett och sen vaknade jag typ halv fyra så nu vet ni varför rubriken blev som den blev. :)

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och ska försöka läsa lite religion som jag har prov i på tisdag.

Ändrade planer först ut och gå med mamma upp och hälsa på hästarna <3

En bild på mig i fredags

Av Sandra Skinnars - 4 april 2014 06:13

Fredag idag då. Så skönt! Igår efter skolan åkte jag upp till stallet med Sonja och Sandra och vi red ut på en härlig skogstur. Jag red Guiness, Sonja red Minetta och Sandra red Rappen. När jag kom hem så åt jag och var på mobilen och läste på modde provet som jag har idag.

Efter skolan idag så tar jag och Simme bussen in till stan och stiger av vid mammas jobb och så när hon är klar så åker vi till mormor och morfar för att det är idag som min mormor fyller.

Ha en bra dag! Hör kommer några bilder från igår.

Av Sandra Skinnars - 2 april 2014 21:21

Hej! Efter skolan så har jag bara tagit det lugnt typ. Läst läxor och läst på modde prov som jag har på fredag och sen var jag även ut gick med Sonja och Sandra, vi gick ungefär det där samma som jag gick i måndags, typ 4 km alltså. Härligt!

Imorgon efter skolan åker jag upp till stallet med Sonja och Sandra. Ska rida Guiness då. :) Men nu ska jag börja sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 2 april 2014 06:06

Godmorgon fina ni! Idag är det onsdag. Den brukar gå ganska snabb. Efter skolan idag så ska jag göra läxor och något mer vet jag inte. Men nu ska jag gå upp och äta och fixa mig. Ha en bra dag!

Av Sandra Skinnars - 1 april 2014 21:05

Efter skolan åkte jag ju in till stan en stund och jag kom hem med ett skal till mobilen. Ett vitt, såntdär som man viker över skärmen, ni vet. ;)

Nu är jag så trött så ska börja sova. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 1 april 2014 06:00

Idag har jag en ganska så chill dag. Eller tisdagar är chill. Börjar med tyska i två timmar=prov, sen matte=räkna, sen religion=skriva och till sist två timmar syslöjd=chiiill. ;)

Idag är det ju första april också. Don't trust enybody! :p Nej men typ så.

Efter skolan idag så åker jag in till stan en liten stund. Ska med några papper till bilskolan och så ska jag kolla in på några affärer. Ha en bra dag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards