Sandra Skinnars

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Sandra Skinnars - 3 februari 2014 21:17

Förlåt för att jag inte har bloggat nå ännu idag men jag har inte riktigt hunnit.

När jag kom hem från skolan så åt jag lite och sen åkte jag med Eleonor och Nina på ridlektion till en ridskola som ingen av oss hade varit till förut. Det gick jätte bra på lektionen och jag red en häst som heter Telma och den såg ut typ som ponnyn som Nellie Berntsson rider. Ozzy tror jag att han heter. Och jag blev så glad för när vi kom in i stallet så såg jag en häst som jag verkligen tyckte var jätte söt och ville rida och gissa vem det var. Jo, Telma. Alltså hästen som jag fick rida. Oj vad jag blev glad. Och den var jätte snäll och duktig. Skulle lätt kunna ha den. ;) Jag kom hem kanske kvart före sju eller nått och då gick jag i duschen och efter duschen så gjorde jag läxorna.

Nu ligger jag i sängen och ska börja sova. Vi hörs imorgon! Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards