Sandra Skinnars

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Sandra Skinnars - 7 februari 2014 21:33

Efter att jag bloggade sist så har jag bara tagit det lugnt och nu är jag så jäkligt trött så nu ska jag sova. Sov gott!

Av Sandra Skinnars - 7 februari 2014 14:48

Nu är jag hemma och har varit det en kvart typ och jag är så jäkla trött så vet inte vad jag ska göra. Hade ju hissa prov idag och det gick väl ganska bra. På gymnastiken så spelade vi badminton. Blev ganska jobbigt att spela typ två timmar. Men det var ganska så kul. Nu ska jag äta mellanmål.

Av Sandra Skinnars - 7 februari 2014 06:02

Nu har jag legat vaken några minuter och ska snart gå upp och packa gymnastik väskan. Vi skulle ha badminton idag tror jag. Inte så jätte kul, men det går väl. Skönt med fredag iallafall. Tycker på riktigt att det inte va så länge sen det var måndag.

Har ju hissa prov idag så tror jag ska läsa igenom häftet en gång nu. Hoppas ni får en bra dag! Kikar in här sen igen!

Ovido - Quiz & Flashcards