Sandra Skinnars

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Sandra Skinnars - 26 februari 2014 19:48

Nu ligger jag i min säng och är så sjukt trött så ska nog börja sova snart.

Det gick riktigt bra på ridlektionen och det var jätte roligt.

Nej nu ska jag sova. Så trött så håller på att tappa mobilen i facet. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 26 februari 2014 12:06

Kom hem igår där runt halv åtta kanske och då gick jag i duschen och sen halv nio typ så var jag så trött så jag gick och la mig i sängen och jag somnade väl typ halv tio eller nått så jag orkade inte blogga.

Hittills idag så har varit upp till stallet och mark tränat Tinka och det gick så bra och hon var jätte duktig.

Nu har jag just kommit in med Ludde och kl. 14 så ska jag och mamma hämta Sonja och Sandra och så åker vi på ridlektion till Bergö och det ska bli så kul. Ska börja klä om nu och så. Vi hörs ikväll antar jag!

Så sjukt söt i repgrimma

Ovido - Quiz & Flashcards