Sandra Skinnars

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Sandra Skinnars - 23 februari 2014 20:15

Jag har gjort ganska mycket idag tycker jag. Lite före halv nio åkte jag och Eleonor och hämtade Sonja och Sandra och så åkte vi upp till stallet och där var ju Nina då och då borstade vi Minetta och Tina och sen lastade vi in dem i transporten och åkte mot Sandö utanför Vasa. Det var någon sorters friluftsdag där idag typ.

Jag kom hem lite över tre kanske och då gick jag i duschen och så ringde jag åt pappa att de fick hämta mig för de var hos farmor och farfar på kalas för att farmor har fyllt år.

När jag kom hem därifrån så åt jag mat och nu på kvällen så har jag bara tagit det lugnt och nu ska jag snart börja sova så godnatt!

Imorgon åker jag till mormor och morfar och kommer hem på tisdag igen.

Jag och Minetta idag

Ovido - Quiz & Flashcards