Sandra Skinnars

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Sandra Skinnars - 9 februari 2014 21:30

Det har varit dålig bloggning nu i helgen men man måste väl få vila från bloggen också, i och för sig så vilar jag ju typ alltid från bloggen. Jag bloggar nästan alltid först på kvällen när typ hälften av er alla kanske har gått och lagt er.

Igår gjorde jag inget speciellt. Var hemma själv med Simme där på eftermiddagen/kvällen och vi spelade lite Wii och så tittade vi på melodifestivalen också men det har jag ju skrivit redan igår kväll.

Idag har jag dammsugit och hjälpt till har hemma och gjort läxorna förstås och nu ikväll har jag tittat på så ska det låta. Alexander Ryback är ju bara för rolig och jätte bra på att sjunga är han ju också förstås och söt. ;) Nu ska jag sova. Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards