Sandra Skinnars

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Sandra Skinnars - 6 februari 2014 21:36

Hej igen! Nu ligger jag i sängen och ska snart börja sova. Ganska trött eller väldigt trött eftersom att jag snart somnar med mobilen i handen och snart fäller den i anskitet. Någon annan som brukar göra det? Jag gissar att nästan alla har gjort det någon gång. Nej nu ska jag sova. Imorgon är det ju fredag och nu taggar vi helg och ledigt eller hur? Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 6 februari 2014 17:45

Nu just ligger jag i sängen och läser på hissa prov så det är därför jag inte har bloggat nått idag. Fick en kommentar om att jag ska blogga mer och det vill jag gärna men kan ni inte skriva en kommentar om vad jag ska skriva om. Det får vara vad som helst. Allt från en fråga ni vill ha svar på till något tips på något ämne att skriva ett åsiktsinlägg om.

Nu ska jag fortsätta läsa på provet så skriver jag mer sen.

Här och nu bild

Ovido - Quiz & Flashcards