Sandra Skinnars

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Sandra Skinnars - 1 mars 2014 21:51

Idag har jag ju då varit till stan och efter att jag kom hem har jag väl mest bara tagit det lugnt.

Ikväll har jag kollat på andra chansen och jag hoppades på att Outtrigger och Linus Svenning skulle gå till final men det blev ju bara Linus då men han var ändå min favorit så det är lugnt.

Jag skrev föresten fel tidigare idag. Det är inte fyra utan tre månader tills sommarlov. Eller var det bara något som jag tänkte skriva men inte skrev?! Nej jag tror bestämt att jag skrev det... I vilket fall som helst så ska jag börja sova nu. Godnatt!

Linus :)

Outtrigger :)

Av Sandra Skinnars - 1 mars 2014 21:43

Jacka från Agrimarket. Märket är Horze men den är så snygg så jag ska ha den i skolan.

Mascara från Citymarket. Mörket är Maybelline New York. Älskar det redan!

Två par jeggings från Cubus och ärligt nu. Det är de bekvämaste byxor jag någonsin haft på mig.

Sen köpte jag också smink borttagning till ögonen från Maybelline New York de också.


+2 bh:ar och en sportbh

Av Sandra Skinnars - 1 mars 2014 06:35

Tänk att det är första mars redan. Helt sjukt!

Idag ska jag som sagt åka in till stan med mamma så nu ska jag börja gå upp och äta frukost och klä på mig och göra mig i ordning.

Hoppas att ni får en jätte bra dag så hörs vi senare!

Godmorgon föresten!

Ovido - Quiz & Flashcards