Sandra Skinnars

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Sandra Skinnars - 12 mars 2014 20:14

Idag efter skolan så åkte jag upp till stallet och filmade nomineringen. Har väl inte berättat det men blev nominerad av en vän så yes. Gjorde typ den lättaste saken i världen, sprang fram till kamera.

Sen har jag gjort läxor ändast och chattat med Sonja och Sandra om typ allt möjligt. Känns bättre nu om en grej när dom vet. Inget jag tar upp här på bloggen och det är bara de två som vet.
Nu ligger jag i min säng och ska typ börja sova snart. Godnatt!

Bild på solnedgången ikväll

Av Sandra Skinnars - 12 mars 2014 07:14

Av Sandra Skinnars - 12 mars 2014 06:15

Sorry för att jag inte skrev något mer igår men det blev så sen före jag kom på att jag skulle skriva något.

Vem kollade på ryttareliten igår då? Jag gjorde det iallafall. Men jag vet inte om det var så intressant, inte än iallafall. Ska kolla nästa gång också och ge det en chans till. Vad tyckte ni om programmet ni som tittade?

Idag är det onsdag vilket betyder att vi börjar med 90 minuters finska timme, men alltså det går ganska snabbt. Eller det brukar det göra iallafall.


Nu ska jag gå upp och göra mig i ordning för skolan. Ska försöka komma ihåg att sätta upp dagens outfit lite senare.

Ovido - Quiz & Flashcards