Sandra Skinnars

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Sandra Skinnars - 16 mars 2014 21:01

Här har ni en trött tjej alltså. Somnar nog när som helst så bäst att säga godnatt nu då. Sovgott alla så hörs vi imorgon. Måndag och ny vecka :)

Av Sandra Skinnars - 16 mars 2014 17:13

Hello everybody! Sorry för att jag inte blogga nå mer igår men ja orkade inte riktigt. Somnade tillochmed med mascaran på. Men ja, jag var ju på skriba lektion och sen gjorde jag väl inte så jätte mycket. Gick ut med Simme och körde lite på min vespa. På tisdag börjar jag ta moppekörkort.

Idag var jag i kyrkan och nu har jag för för typ 25 minuter sedan kommit hem från stallet. Jag var med Sonja och Sandra och vi red en riktigt lång och lung och framför allt HÄRLIG barbacka tur. Jag red Rappen, Sandra red Minetta och Sonja red Guiness. Oj, vad härligt det var. Tänk er hovar som slår i marken, fåglar som kvittrar, hästar som frustar och värmen från hästen. Fattar ni vad härligt det var! ;)

Nu sitter jag i soffan med Mimmi, vår katt, i famnen och inget annat. Hör av mig senare.

Bild som jag tog förr idag

Jo förresten om det är någon som har missat det så har jag bytt instagram konto. Jag heter nu @skinnarssandra men godkänner bara dem som jag känner. Men ni kan ju testa om ni får. Har tagit bort den andra.

Ovido - Quiz & Flashcards