Sandra Skinnars

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Sandra Skinnars - 22 mars 2014 20:21

Åkte upp till Tinka och Torsten där elva eller nått och då stod jag i hagen en stund och myste med dem och tog lite bilder.

Sen hem och äta och halv ett ungefär så cyklade jag och Sonja och Sandra upp till stallet. När vi kom dit så borstade vi hästarna och så åkte vi ut på en tre timmar lång terräng tur med paus i mitten och när vi kom tillbaka till stallet så tränade vi ju lite nh med shettisarna. Jag tränar hellre med Katinka, det kan jag ju säga. Sen cyklade vi hem och nu har jag bara suttit och latat mig sen jag kom hem. Men nu ska jag nog börja sova snart. Godnatt!

Av Sandra Skinnars - 22 mars 2014 06:50

Igår klockan 16 ungefär åkte jag till Sonja och Sandra. Egentligen visste jag det redan från morgonen när vi bestämde oss för att inte åka till stallet. Men det var mellan mig och Sonja, alltså att jag skulle åka dit. Vi ville överraska Sandra lite sådär helt random och nog blev hon överraskad också. Jag var där till halv elva ungefär och vi hade det riktigt roligt tycker jag. :)

Idag ska jag ju då till stallet kl. 13 och före det så ska jag upp till Katinka och Torsten och säkert mysa lite och hämta repgrimman och ta med den till Lolax när jag åker dit med Sonja och Sandra så efter vår ridtur eller före, vet inte, så ska vi testa lite nh med Tina och Tindra. Idag ska jag rida på Minetta, Sonja på Rappen och Sandra på Guiness. Jag är glad över att vi inte tog det igår utan flyttade fram det till idag. Nu skiner solen och jag tror inte att det blåser så mycket heller emot igår när det var lite mulet och tråkigt och blåsigt nästan hela dagen.

Nu ska jag gå upp och äta frukost och gå i duschen så ska jag försöka blogga mer senare idag.

Ovido - Quiz & Flashcards