Sandra Skinnars

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Sandra Skinnars - 19 mars 2014 20:16

Hej! Hann ju inte blogga något igår men det hade jag ju förberätt er på. Jag kom hem där halv åtta ungefär och då åt jag en "smörgås" från Subway som mamma hade köpt. Det är såå gott! Sen gjorde jag läxor och gick i duschen. Vi tog också andra HPV-sprutan igår så har lite ont i armen idag. Jag lämnade också hemma idag för jag hade en sån huvudvärk och lite ont i magen men man kan få de av sprutorna. Men känner mig riktigt bra nu och kommer att åka till skolan imorgon igen och på fredag är vi lediga för att lärarna ska någon annan stanns så då ska jag åka ut på en långritt med Sonja och Sandra. Har chattat med dem i säkert över en timme nu ikväll och också varit i duschen ikväll igen. Man känner sig inte så fräsch av att ha ont i huvudet och ligga i sängen hela dagen. Men nu börjar jag bli trött. Vi hörs imorgon! Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards